بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ این فاصله سیجل و خلصه و الکس

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ

کروس:الکس

میگذره دو روز اَ رفتنتو

بیخیال فاصله و هرز رفتنت

میگی کج رفتم

 بد کردم

ورس۱:خلصه

نمیخواد نصیحت کنی

جالبه چقد شبیه من شدی

نمیخواد نجاتم بدی

خوبه الکلا به دادم رسید

که الان میرم جلو آیینه نمیشناسم خودمو

خراب میشم هرشب بازم نمیسازم خودمو

این دخترا که بعد تو هی میارن دورمو

واسه شهرت لااقل نمیخوانم خودمو

من ردم رسما

بی تو کجم اصلا

تو لجن رفتم

اون که میترسیدم نشم هستم

ازت نمیترسم برو هستم

کروس:الکس

میگذره دو روز اَ رفتنتو

بیخیال فاصله و هرز رفتنت

میگی کج رفتم

 بد کردم

شدی یه کسی که عاشقت دوده

و خط زدی رو منی که عاشقت بوده

این فاصله خوبه

و این حاصلمونه


ورس۲:خلصه

الان دو و نیم شبه

بازم ۱۲۰ میلی گرم توی خون منه

روی مود ا* تو خاطرات بدت

اینجور عاشقانه تره لابد

اره واسه جفتمون بهتره

 اصن هرچی خوبه واسه تو

هر چی بده واسه من

هرچی بوده واسه تو

هرچی کمه واسه من

هرچی شبه واسه تو

هرچی شمعه واسه من

بهم گفتی حداقل رفتی تهش چاه بزن

این زندگی مال من نبود

درگیرم شدی مثه تارعنکبوت

آره عاشقم هنوز

گل من دیگه پای من نسوز

کروس:الکس

میگذره دو روز اَ رفتنتو

بیخیال فاصله و هرز رفتنت

میگی کج رفتم

 بد کردم

شدی یه کسی که عاشقت دوده

خط زدی رو منی که عاشقت بوده

این فاصله خوبه

و این حاصلمونه

ورس۳:سیجل

میگفتم بات خوبم

اینقد بزنم به چوب بگن دارکوبم

چی شد امروز اینقد داغونم

زورم نمیرسه بکشونم تا خونم

میخواد راهنمایی کنه

باز برام بیخوده

این ماس الان این شده

دیگه مغزم میده بیست ترابایت رد

امروز برام نیست چرا فایدت 

بی تو زمان اروم میره این سه ماه سالگرد

میگن بعده رعد و برقه میاد رنگین کمون

پ خوشگلم بیخودی تو غمگین نمون

بالاخره میره تلخیش زبون

کروس:الکس

میگذره دو روز اَ رفتنتو

بیخیال فاصله و هرز رفتنت

میگی کج رفتم

 بد کردم

شدی یه کسی که عاشقت دوده

و خط زدی رو منی که عاشقت بوده

این فاصله خوبه

و این حاصلمونه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی