بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ برگردم

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

اینترو:

سپهر خلصه

یه آدم دیگه بودم

همه ی اتفاقا منو عوض کرد

بعضی موقع ها دلم میخواد برگردم

کروس:

دلم گرفته میخوام برگردم

دلم شکسته باید برگردم

حالم خرابه میخوام برگردم

باید برگردم به

ورس۱:

پسری که هیچ کسو نداشت

تنگ نمیشد دل هیچکسی براش

گرم میگرفت از دردش با درختا

درد که میداد پوستشو خراش

یکی بود حفظش می کرد

اونو یادش نبود ولی حسش می کرد

یه پک میخرید فکر کنه خوشحاله

از تو جیبش درمیومد هدفون مچاله

دم میگرفت کز کنه دچار تنهاییاش بشه

دق کنه دوباره

نمی داد بو سیگار تنش

زخم نبود اینقد از روزگار تنش

پسری که خسته نبود

سپهری که خلصه نبود

کروس:

دلم گرفته میخوام برگردم

دلم شکسته باید برگردم

حالم خرابه باید برگردم

بزار برگردم به

ورس۲:

الان از اون گذشته سال ها

سپی فقط میکنه با گذشته حال آ

یه چی میسازه تو زحمت ده سال

خوراکشه بده توی دو شب به باد

بشه پسری که هیچکی نمیشناخت

نبود غماش هیچکی به هیچ جاش

سپهری که هنوز روش میشد

تو چش باباش نگاه منه

هنوز جوش میخورد

با بچه ها محل

از ته دل میخندید

شادیای گذشته دیگه توش نی خب

نمی داد بو سیگار تنش

زخم نبود اینقد از روزگار تنش

پسری که ساکت نبود

سپهری که عاشق نبود

کروس:

دلم گرفته میخوام برگردم

دلم شکسته باید برگردم

حالم خرابه میخوام برگردم

باید برگردم به

ورس۳:

میبینتم میگه عوض شدی بهم

حتی خنده هات تصنعیه

وقتی خانواده ازم بریده

رفیقامم دارن میگن عجب *هیه

یه صدایی میگه تولدیه

امروز پاشو همش توقعی که

میشناسمش اسمش امیده

واسه دروغای اونه پاهام همش دویده

بگذریم دیگه نمیکنم توجهی بهش

اونی که جاش تو قلبه داشم

توی فکرشه عین چتا کله پا شم

میارم از این لحظه ها کم

واسه صحنه ساختم

روش نقش واسه همه داشتم

بد نشد حتی لحظه آخر

چش کم میاد واسه دیدن

اتفاق و حقیقت ساده میگم

آدما ولی میپیچونن

میترسم بکنن چیزی 

(تو من)؟!

نظرات  (۱)

میترسم بکنن چیزشون فرق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی