بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ پوتک از لیتو

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

کروس:

حالم حالم بد

نزار کار به کار من

ورس۱:

مثه پوتک قویم

هرکی جرئت داره راه بازه مفت پری نه

بعد چند ماه شد کار حاضر

پشت سریمم

انگار رفت افتاد از کار کاسبی

میدیم ما پ کار واسه کی

میشن سریع سایتا سه پیچ

منم و بیت

با چندتا کلمه ریتم

همه شدن دیگه هول فیت

بیا اول تیتر 

بیخیال اون

ندارم من وقت برا کل

میکنی تو پس فردا شر

باید بشن شرخرا جمع

خ***مال بودی اولاشم

سلامتی عشقیا

حال میکنه هر قشری بام

اومدم زدن بعد کوبوندن

غرق نشدن کشتیام

ولی من مشتی پایم

زندگی تهش نی

خ**م میخوام برام کشک بیارن

کروس:

بگو بیخودی تو چرا داغ داستانی

وقتی توپ تو دست ماست میکنیم راحت پاسکاری

میدونی تیم ماست ما تا آخر واستادیم

پ باقیش باشه پیش کش

حالم حالم بد

نزار کار به کار من

آترو:

کار به کار من نداشته باش

هیچ کار با کار من نداشته باش

تو یه کار دیگه میکنی من یه کار دیگه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی