بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ سخت میگذره

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

این جا همه منو میخوان 

میگن بام (باهام!) همه جا میان،میان،میان

ولی بازم میگم نروچون میدونم از پهلوم اگه بری

بعد چند روز تو هم برام غریبه ای دعواهامونم بود فقط دقیقه ای

ترجیح دادی اونو به من از رو بد سلیقگی

شیرین مثه بیلیزی یه تلخی داری حیف نیست این

سر می خوردیم با هم چون که دنیا بودش خیلی لیز 

زمین خوردیم اخرش سخته خیلی باورش

میگفتی معروفی و لیتو هرچی خواسته دارتش

حرفات معنی نمیدادن هرچی تو بگی دارم

قول دادی بدی یادم بد  کردی به این ادم

بودی تو روزی کنه عشق من موزیکمه

دنبال این بودی که کی میکنه جوسی تنت

من الان خوشحال و خوبم موندنم شد ارزو نه

اگه اون شب رفته بود پهلوت صبح اره بودم

الان تو بغل تو دیگه لیتو نیست

حالاهرچقد میخوای برو بکن هی تو ریسک

لیتو:

نرو بدون تو اینجا سخته نرو، نرو بدون تو اینجا سخته

نرو بدون تو بد میگذره نرو ،نرو اینجا سخته

نرو بدون تو اینجا سحته نرو ، نرو بدون تو این جا سخته 

نرو بدون تو بد میگذره نرو، نرو اینجا سخته

سیجل:

وقتی نیستی برام وقت بیشتره،همه اسون دورم ولی سخت میگذره (نمیخوام اینو)

نه نمیگم تفریحم کمه ولی خسته میشم من از این همه 

نه رفتی واسه کیف پولش یا واسه تیپ خوبش 

یا نه ضریب هوششادم خوبی بودو تمیز بود لیف دوشش

باز کردیم خب رلمونو

کرکتر ک.خلمونو

ندادیم فیلمو طولش

یادمه صبح زود ، میخواستی بری تو به زور

لباسات تو کیسه زباله ، پلکات خیسه دوباره 

گفتم چرا گفتی زدی چشات ریزه خماره

گفتم میدونی سیجل معمولی نیستش خب اره

ولی منی که میتونستم داشته باشم هرچی میخام

میگفتم حتی از تو دره پرت شی میام

باهم دیگه میسازیم خوبی از بدیام

اره راست میگفتم اره راست میگفتم

راست بگو حالا باهامی کلا یا میخوای بگی نه

بزرگ شدی و من بچه تر شدم برو اصن با اونا که ختنه نشدن

لیتو:

نرو بدون تو این جا سخته نرو،نرو بدون تو این جا سخته

نرو بدون تو بد میگذره نرو،نرو اینجا سخته

نرو بدون تو این جا سخته نرو، نرو بدون تو این جا سخته

نرو بدون تو بد میگذره نرو،نرواین جا سخته

جی جی:

با صدتا دختر بودم رو هم رفته،واسه اینه دیگه روحم رفته

سه نفر جدید تو هر هفته،یه نفر ولی اومد رفتش

عوضم کرد مثه پوشک بچه، منو میشناخت اون دور از صحنه

خسته میشدم من زود از دستش ، واسه همینه دادم زود از دستش

حیف..هه عشق هایده بود و  منم پایه دودو و گل و سنگم

کک و بنگم ترتینو و دوتفنگم

ک.خل و منگم

حرفامو پس میگیرم دونه به دونه

جی جی مال توست مثه نونه صبحونه

میخوام باهم پیر شیم توی یه خونه

ولی رفتی نمیمونه خونه ام تمیز

خونم غلیظ،د.لم مریض

همش به فکر قدیمام ،وقتی دوسم داشتی واسه خوبیام و

عاشقم شدی واسه بدیام

کرنلا:

نرو بدون تو این جا سخته نرو،نرو بدون تو این جا سخته

نرو بدون تو بد میگذره نرو،نرو این جا سخته


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
ff dd

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی