بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ x

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ

لیتو:

بگو با من میمونی تو راحت

اخر راهم، میمونیم ما باهم

نگو باخت اینجاس،که باید جدا بشیم

بهم میگی قلب شیکون،همونی که قلبتو شیکوند(۲)

من حرفتو میدونم،میگی قلبتو شیکوندم

همه قدرتو میدونن به جز منی که دیوونم

من...حرفتو میدونم

قلبتو میشکونم

قلبتو میشکونم (هیولام)

سیجل:

من من من اره حرفتو میدونم،تا اخر داستانو از لحن تو میخونم 

بعدش قلبتو میشکونم همه ورشو میشورم

اره راس میگی که بی منطق و بیشعورم

نمیخواد کنارهم بشینیم بیخود و همو نگاه کنیم که رو هم ما کشیدیم سیفونو

من یه پسر خارق العاده،که بمونی بام میشه اخر خوار تو پاره

قلبم خوب مثه اهورا مزدا،تو فکرمه همیشه یه هیولا هست باهام

تو دختر داغون منی،قلبمو گرفتی شدی صابخونه سریع

موهات فر بلند،اینقد گلی نمیخواد کسی بره هلند

پای تلفنم،نمیخوام ولت کنم

دوست دارم شکنجه بدم شاید اروم بشه دل پرم

لیتو:

بهم  میگی قلب شیکون،همونی که قلبتو شیکوند(۲)

من حرفتو میدونم،میگی قلبتو شیکوندم

همه قدرتو میدونن،به جز منی که دیوونم


بگو امروز تو کجایی،من از سنگم اهن ربایی 

اسمون بهم دادی ابریش کردم،گفتی جدی باشیم شوخیش کردم

نرو همه جا نرو همه جا

نه نرو همه جا

منو نکن از نگاه

نکنم نگاه

منو  از چشام منو میشناسی




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی