بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ هر چی بده زدبازی

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ

کرنلا:

من کیم،یه دختر شیطون

یا بیشتر کسی که گم شده اون

نمیدونم ولی هرچی که بده

دوست دارمو اون تفریح منه


هر وقت  ریخت رو میزم

کنترلم رفت هیپنو تیزم

تا بگم چیکار دارم میکنم 

میبینم تنها نیستم من


هربار که خواستم دیگه نزنم

دیدم یکی میاد و میگه نسخم

گفتم برو گفتم برو گفت

حرفشم میخواد که نزنم


چرا هرچی بده رو من دوس دارم 

بگو مشکل منم یا که دوستامن


سیجل:

بهشون فکر میکنی وقتی کسل میشی نه؟

اره چیزایی که مغزو میپرونن به دل میشینن

حرفارو راست میکنن، اخمارو باز میکنن

مغزارو خاص میکنن

آس پیک برعکس پیکاسو (سیجل)

طبیعی میکشیم از مود بدم  خبری نی تا صبح

آیینه رو نمیذاری جلو که خودتو ببینی

میخوای ککتو ببینی

بزنی تا که بهتر  دورتو ببینی

دوستای خوب واسه کارای بد

میمونن این روزا و سالای بعد

ضربان قلبم که بالای صد

اینقد زدیم میدونیم که نداریم فردارو

حال میکنیم باهم دیگه 

بدون این که بخوایم ماها دراریم شلوارو

 کرنلا:

هر بار که خواستم دیگه نزنم

دیدم یکی میادو میگه نسخم

گفتم برو گفتم برو گفت

حرفشم میخواد که نزنم


چرا هرچی بده رو من دوست دارم

بگو مشکل منم یا که دوستامن؟


 جی جی:

این چیزا تو مخ من میره

پشیمون میشم صبحش همیشه

نمیدونم دور من کیه

یا که مشکلم چیه

این کارا خوب نیستن برا بدن

چرا یه کارایی میکنم که برام بدن

الانمم سلامتم هر روز بدتر مثه درآمدم

دیگه کلافه ام من

هرجا که برم برمی گردم همون جای اول انگار تو  دایره ام

کک بزنم با هرکیم

بیشتر برا کاره تا که تفریحم

چون بهترینای توی کار من

دنبال سرنگ و رگ بودن دائما

اره ظاهرا هرکی سه بعدیه

خیلی نزدیک تر به اودیه

ماهم زمانمون میاد مثه گفتن جک

رپ،کنسرت و چهارتا دختر و کک

اره گیر کردیم ما توی کلیشه

الان برف پاک کنیم ولی ما به زمان

مثه قطره های بارونیم روی شیشه


کرنلا:

هر وقت ریخت رو میزم

کنترلم رفت هیپنوتیزم

تا بگم چیکار دارم میکنم

میبینم تنها نیستم من


هربار که خواستم دیگه نزنم 

دیدم یکی میاد و میگه نسخم

گفتم برو گفتم برو گفت

حرفشم میخواد که نزنم


چرا هرچی بده رو من دوست دارم

بگو مشکل منم یا که دوستامن



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی