بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ فدای سرت وانتونز

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

کروس:رها و کوروش

فدای سرت/ نباشه غمت

نریو یادت رفته باشه تنت

نشینه خاکستر کنار لبت

فدای سرت عزیزم نباشه غمت


ورس۱:کوروش

فدای سرت 

برای همه شبا که سره

هرچیز کوچیکی بود دعوا یه سره

گفتی مشکل منم دیدی رفتم الان بهتره

حواست جمعه

من چی نه من که نمیشم به همین راحتی وابسته

مثه زیپ شلوار تنت

این بی مصرفه ارزششو نداره

خره خودش صد مدل بدتر از تو کلافه تره

خلاصه گ* و سگم و ک*ای دور و ورم

رفیقام میگیرن سراغ تو رو ازم

یادم میاد اون شب تو اتاق که تورو زدم

فدای سرت عزیزم نباشه غمت

نبینم شدی معتاد کک و علف

تیکه کلامت همه فحشای رک و بدن

از دید هر پسری خوراک جلو عقب

خدافظ گل پر پر


پل:سمی لو و رها

سرامون داغ/روهم فقط میشه لبامون باز

نرو زوده شب بمون/در گوش من بخون

حالا میگی کاش یادم میرفتی ولی

من یادم نیست دقیقا

اخرین باری که به شوخیات واقعا میخندیدم

نامردی کردی ولی

من واقعا بی تقصیرم

الان بخوایم نیست  سمی رفت

تو هم برو باهرکی رفتیم

 کروس:سمی و رها

فدای سرت / نباشه غمت

نریو یادت رفته باشه تنت

نشینه خاکستر کنار لبت

فدای سرت عزیزم نباشه غمت


ورس۲:پدی

فدا سرت اگه به چشم نمیاد اون استیل تنت

اگه تو موندیو یه کشتی که غرقه

اگه تنها چشی که تو اون خونه زل زده بهت چشمی دره

واسم حیف نی یه ذره این که

دیگه تو بغلم قصه شب نخونی

گرفتاریاتو به من حتی 

قصدشم نتونی بدی و

واسه این که بیرون تا نصف شب نمونی

صبح بغل یکی پاشی که اسمشم ندونی

نبینم اون روزتو نبینم مستیاتو

نبینم اینقد چت باشی که تلف شی تا صبح

نبینم بریدی نبینم بخیه رو مچت

نبینهم هک شده حرف بقیه رو پشتت

نبینم اون روزتو که پر باشه از یکی دلت

وقتی مثبتو میگیری از بیبی چکت

زنگ بزنی ار بزنی

اشک بریزی یه تک

جای چته پدی چته

بگی بهم پدی چمه


نظرات  (۲)

عالیییی

عالی بود ممنون واقعااااااا ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی