بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ گل سنگم

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ

اینترو:جی جی و سیجل و لیتو

هه...

گل سنگم

قیافش داره سیخ لایتو

اها.،بدنش داره سیخ لایتو

بیا..اخلاقش داره سیخ لایتو

همه سیخ لایتیا جی جی سیجل لیتو


ورس۱:لیتو

من یه تنه لشم

میخوام آدم بده نشم

چطو مست میشیم  میمونیم ما همه فشم

یاتو هتلای لب اب

کوکتلای لب بار

دخترای لشی ناب و مدلای لهجه دار

میزنی دورلبارو لیس

زل میزنی به چشام

وقتی گل شبارو میزنی تو به جای شام

آ..دوباره سیخو زدم من از رو ناچاری

چون اونقده خوب نبود داشت اون ابرو قاجاری

کل شهرو بگرد هرکی که بامن نبوده

لای پاشو واکنی میبینی تار عنکبوته

آه...آچین و واچین یه کم اون لنگاتو واچین

چون اصن هیچ جوره نمیخوام من اون لنگاتو با جین

اره بهزاد لیتو منم شاید امضا به تو ندم

چون من عادت دارم میرن لنزا جلو عقب

باما نمیخوری تو به نسخی داش

امشب ملو کن فردا عصبی باش


کروس:لیتو

الکل و گل سنگم همه جا باهام/الکل و گل سنگم همه جا باهام

همه نسخا بیاین بزنین پخته رو با خام


ورس۲:سیجل

هرکی چته سن من

چه برسه من

استرس کم

صبح و شب میکشیم بشیم مثه هم

ک*ن گشاد بکنیم

دلمونو شاد

ریخته پیتذا رو میز

علفای توی ریزلای ریز

کپل مپل میپیچیم

میکشیم مثه شتر دو پک

لیوانارو میریم بالا قلپ قلپ

نه نداریم ما حد و لیمیت

هر کدوم رد و بیریخت

نه نپرس ظرف کی چندمه

اینجا رندم سیخ

جدی  جدی دیدی شوخی شده

بزن به تخته دورمون چوب نی گله

وقتی دیگه دیره چیزی نیست

سینه خیز میریم زیر میز دنبال

یه چیز ریز

بریم بالا پایین انگار الاکلنگه

زیادی زدم باور کن ولا بلنده

خطا رو لثن و فکارو بستن

میخواد انگاری قلاده رسما

حال عالی اره چارلی حال میده

صدا درنمیاد این چارلی چاپلینه


کروس:لیتو

الکل و گل سنگم همه جا باهام/الکل و گل سنگم همه جا باهام

همه نسخا بیان بزنین پخته رو با خام


پل:

گل سنگم گل سنگم

چی بگم از دل تنگم مثه آفتاب اگه بر من

نتابی سردم و بی رنگم


ورس۳:جی جی

نئو مثه بنگ عمو

بیا مهمونی میزاریم برات سنگ تموم

اینقد تند رفتم یهو پرید ته گلوم

جی جی حوله انگار رفته حموم

زاخار تو با فنات بای بای کن

چون گوشاشون بامنه مثه مایک تایسون

رفیق ول میکنم فقرو هروقتی رپ نکنی

تو از فقر و بدبختی

حالا که صبح تا شب سرم لای م*س

چجوری بنویسم از سرطان و مرض

آره خبرای کرس

من روزی که بیام

سلام به بدجنسه ی موزیک ایران

آره جی جی منم

هی یی  زدم رو این خطا سنگا میخوام لی لی نرم

وقتی ورقای جلوم همه امضا خوردس

جوری ت**مو میخورن انگار مرغم


کروس:لیتو

الکل و گل سنگم همه جا باهام/الکل و گل سنگم همه جا باهام

همه نسخا بیاین بزنین پخته رو با خام


نظرات  (۱)

خیلی حال کردم 
لیتو love

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی