بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ بد نشو بام

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ق.ظ

اینترو:

این  موتور خاموش بشو نیست

۲۳

ورس۱:لیتو

من یعنی همون مرد امیدم

جنگجو به دشمنا طرح صلحو میدم

آدزم زیاد  شرط بردو چیدم

بدخواها کنار چون بچه تخصو دیدم

من مرد کار یه جملم

پروردگار جلوم هست

تا نخورم من محض راه به بنبست

فرصت دست ماست بجنب پس

تو جیب مچالس من نقشه فردام

جوری  ساختمش که توش غرق شه دردام

دارم جهنمو میکنم بهشت یه نمه

برا اینه چشا زوم شده فلش به منه

نیا نیست فایده سبقت توش

دیگه زور نزن داره میاد منبعد توش

میگن همه چی خوبه ولی به سادگیش

سال دیگه میام بهتر از سال پیش


کروس:لیتو

بد نشو بام که نیست به نفعت...نه نیست به نفعت

نه نیست به نفعت

دنبالم نکن من تا تهش بات میام

هرکاری میکنی یه ریز که حرفه

یه ریز که حرفه یه ریز که حرفه

من پامو میکوبونم هربار میام


ورس۲:سیجل

پامو میکوبونم هربار میام

دوست به اندازه است بدخوام میخوام

ولی تو بکش کنار که نیست به نفعت

وصفش در میره ذات بی صفتت

گرگه منم شنگول و منگولی حپه انگو ری

سایم از هرجایی رد شه که دربونی

آروم بگیر شر بد دایی

اینقد مشکل نشو یهو حلت میکنیم شربت مایی

من که جام محکمه حسابامو پس دادم

یه فاکتور کمه

آره نرم بیا جلو

هارت پورت نشه

که مردی هرکی فکر سال خوردشه

وای وای اگه مجبور شم

بشون بگو اینقد آبمو نجوشن

نمیشناسم دیگه دوستو دشمنو

تاریک میکنم روز روشنو


کروس:لیتو

بدنشو بام که نیست به نفعت

نه نیست به نفعت نه نیست به نفعت

دنبالم نیا من تا تهش بات میام

هرکاری میکنی یه ریز که حرفه

یه ریز که حرفه یه ریز که حرفه

من پامو میکوبونم هربار میام


ورس۲:جی جی

میدونم مورد دارن کارا گاهی

تو چرا پیگیر مایی مگه کاراگاهی

حالا کارا گاهی بالا پایین

تاحالا با این بیتا چندبار رفتی بالا پایین

اینستایی میخای خز باشی

شل کن زاخار خشخاشی

دستتو خوندم

امثال تورو من بس که کوبوندم

بچه چوپون نه

نمیبینم مصاحبتو

تو توو کامنتای من تورای مسافرتو

سر و ته پیاز نیستی چرا اشکت در اومد

ذوق کردی واست هشتگ دراومد

خ**ه مالی واسه چهار تا فن تو اینستا

سرت گرم عکس عین زن توریستا

با چهار ماه جین میخوای باشی یه ناب

کوکول جمع کن بره اینم ماشین حساب


کروس:لیتو

بدنشو بام که نیست به نفعت..نه نیست به نفعت

نه نیست به نفعت

دنبالم نیا من تا تهش بات میام

هرکاری بکنی ریز که حرفه یه ریز که حرف

یه ریز که حرفه

من پامو میکوبونم هربار میام






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی