بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ بی تاب

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

اینترو:هیدن

دوباره بست راه به روم

اروم اروم گم شدم

چشا به سمت آسمون

تو فکر این که چی میشد

نیست این اسون نه

دیگه بسه راه رفتن

آزادم بال دارم

جام بالاست من


کروس:هیدن

من واسه این کار زاده شدم

من این بار آماده شدم

من واسه این کار ساخته شدم

من بیتاب بیتابم


ورس:ویلسون

دوران سخت

میخوام برگردم هرچی سریعتر توی تخت

اوقات تلخ

زل بزنم به چراغای روی سقف

فکرای پوچ فکرای پرت

اتفاقای دیروز و روز قبل

وقتی که بریزم این فکرارو توی سطل

داد میزنه صدای مثبت توی سر

کسیم که توی مشکل توی گود

میتونم تو باتلاق شنا کنم

بیام بیرون پشتش روی اوج

میتونم لای شیرا شکار کنم

میشه چیزی که گم کردمو پیدا کنم 

اگه از بالا نگاه کنم

امشب مثه بمب صدا کنم

لرزش تا صبح به پا کنم


کروس:هیدن

من واسه این کار زاده شدم

من این بار آماده شدم

من واسه این کار ساخته شدم

من بیتاب بیتابم


ورس:ویلسون

زندگی نود و نه درصد افراد

هر روز صبح کار

ظهر غذا شب کار

نمیخوام بمونم تو این مثلث

ریسک خطریه روتین کشندس

بزار فکر کنن هالو و خلم

خودم میدونم چقد باهوش و پرم

تکراری شده چهار چوب دورم

دنیای خودم قانون خودم

میخوام دو خط موازی به هم برسه

یه کاری میکنم دو دوتا بشه سه

یه سریا میگن نکن که نمیشه

و همین بوده همیشه و ایناهم استرسه

یه جایی میرم که نبوده جا پا

کاری میکنم که نشده حالا

تا تو این شهر جشن به پا کنم

سیل اشک به راه کنم


کروس:هیدن

من واسه این کار زاده شدم

من این بار آماده شدم

من واسه این کار ساخته شدم

من بیتاب بیتابم


اترو:ویلسون

دعا میکنم دائما

خدا کمکم کن خواهشا

رویام بزرگه

گفت برا رسیدن بهش دو راه جلوته

پاشو برنامه کارتو بچین 

یا بخوابو خوابشو ببین


کروس:هیدن

من واسه این کار زاده شدم

من این بار آماده شدم

من واسه این کار ساخته شدم

من بیتاب بیتابم

نظرات  (۱)

هر روز صبح کار ظهر غذا شب خوااااااببب
اشتباهی زدی شب کار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی