بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

بهترین های رپ ایران

آس پیک ، سرلشکر،ملکه،عمو،شماره یک، استاد

the 5 kings
and the Queen

بایگانی
نویسندگان

متن اهنگ ال و ال

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ق.ظ

کروس:هیدن

تر و تمیز اتو کشیده تو شهرنور

هیچ کاری نیست و بازم میکنم خرج به زور

کیا هستن کیا نیستن

خوبارفتن بداخستن

ویلسون:بقیم میلولن تو هم بقیم میلولن تو هم


ورس۱:ویلسون

سر کوچه تا دم سوپر 

پای راست روی گاز پای چپ رو کولر

بشه همه جام خنک

بیوفتم دنبال بادکنک

ویوم قشنگه سوت نزن

میخوام شماره بدم بوق نزن

سر راه یه بچه ته بندی ببین واستاده این بقل چی

پودر و سالار قاطی شده خردلی

پاشنه و بوت کات تیپ بدترین

بندری با جعفری به پا سس نریزه رو صندلی

ماشین کثیف از رو تنبلی

رخ جدی از رو احمقی

لب دلقکی دورش بی حسه

بقلیش خود بیزنسه

شاسی مشکی مو مشکی

همش توآیینه ای تو فکری

همش تو حاشیه ای تو ژستی

در رو از دستم اگه تونستی

شب دعوتی آدرس چی

تلو میدم اس بده کانکت شی

را(ه)ت نمیدن من نباشم که

رسیدی زنگ بزن هماهنگه

۹۱۲ ۹۹۹ چهارتا گ**

به بغلیت بگو به عقبیش بگه

به بغلیش بگو به جلوییش بگه

912 999 چهارتا گ**

به بغلیت بگو به عقبیش بگه

کروس:هیدن

تر و تمیز اتو کشیده تو شهرنور

هیچ کاری نیست و بازم میکنم خرج به زور

کیا هستن کیا نیستن

خوبارفتن بداخستن

ویلسون:بقیم میلولن تو هم بقیم میلولن تو هم


ورس۲:ویلسون

اووه چه خبره

از بیرون معلومه صددرصد دردسره

ولی تیم کله خر حال نمیده که نره

تو این مایه ها که صاحاب کار دم دره

هیج جارو نیستم من

میدونی که اینجارو فیکسم پس

به آشنائه بگو به گارسونه بگه

که گارسونه بره به کارکنه بگه

با این که جاهست دورو ور

به زور میزارم کج جلو در

به فرشید بگو به جمشید بگه

مواظب باشه کسی نندازه خط

عادت دارم به دست دادن زیاد

یه دست خالی

تو اون یکی موبایلو سوییچو عینکو فندکو

یه پک سیگار .....ااااا

این کارا فقط به من میاد

سریع جور کن برا من جا

رخ میرم تک و تنها

سفارشی یه دونه ا* و نعناع

با کت تک توی قلیونی بادوتا خز توی مهمونی

تو این شهر کسی قد من معروف نی

جدیه شوخیه معلوم نی

یه مقوا و ماژیک بیار اینی که میگیمو بزرگ

بنویس بزار رو شیشه ماشینم

۹۱۲ ۹۹۹ چهارتا گ**

قشنگ بزرگ بنویس

۹۹۹ چهارتا گ**

۹۱۲ دویستا کیوی صدتا موز

کروس:هیدن

تر و تمیز اتو کشیده تو شهرنور

هیچ کاری نیست و بازم میکنم خرج به زور

کیا هستن کیا نیستن

خوبارفتن بداخستن

ویلسون:بقیم میلولن تو هم بقیم میلولن تو هم


نظرات  (۱)

منظورش از سه تا ۹ چهارتا گه تیکه به ملتفته؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی